Het is even stil geweest, maar de tweede helft van de veldcompetitie gaat weer van start!
De overige teams hebben al enkele wedstrijden erop zitten, maar vandaag starten de selectieteams met hun eerste returnwedstrijden!
Na een geweldig en leerzaam zaalseizoen hebben we genoten van onze vrije weekenden en zijn we nu alweer 3 weken buiten aan het trainen om het korfbalseizoen sterk af te sluiten💪🏼
Komende zondag mogen we aantreden tegen Rooi 1 en Rooi 2 voor de return op uitgrond! Afgelopen september wisten we de punten in Someren-Heide te houden (eindstand S1: 18-13, eindstand S2: 11-4)) en we zijn dus ook van plan om de punten mee naar huis te nemen.
Het beloven spannende wedstrijden te worden, dus we kunnen alle support gebruiken🤩
Wedstrijden worden gespeeld op sportpark De Kienehoef, in Sint-Oedenrode⚽️
Aanvang S2: 11:00 uur
Aanvang S1: 13:00 uur
